nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Monday, September 27, 2010

apa ni ???

salam sume .. :( *muka monyok ni* pujuk pat ! (T.T)

huuu~ boley tak saya nak hug someone ni .. "..
ok..meh la kite bercerita,niasek wt muka cembeng, org tgk ponn nympah. huuuu~ ;((
cm ni ctenya.. saya suke tgk muka exgf special saya.. (bekas marka dia naaa ) dia cntek...nmpk lembut..n saya rasa dia almost perfect .
saya tak jealous .. sbb saya anggap diaorg just friend.. tapi kwn la  sangat.. !

encekk pkwe mmg ada bg saya pswrd and email fb dia. n yg slu on9 tu saya la..heee~ *kantoi lak* (>.<)
selalu gak ex gf dia im chat..saya pon lyn ler..kehkeh..sorie..saya nak tw je.. :|
and seperti biasa.. saya pon bukak la fb dia..kena lagie tego..then tak pasai2 dia nak mjuk cuz enceekk bf saya ni tak layan text dia,kt post wall dia.. ajak g beraya tak nak.. jadi dia pon cm majuk la..

"nani marah ea fiq mcg angah ? " 
   mmg la mrah klu tak ckp..ni nmpk sgt si encekk pkwe tak bpe nak jujur..apa ni encekk pkwe..saya taw awk nk jaga hati saya ni.tapi jgn la sorok2 nak mcg.. tak suke taw ! sbb saya msty g tw ennceekk pkwe ok ? tw lak jelz..
hbs tu saya ni cool lak ? saya nak jujur je.. sbb kmu nak kite jujur, tp kmu xgtw pon dia slu text kmu. !

ok ok..ni nak marah spe ni ? mrh dua2 je la..sbb c ex dia, tego2 sye kt fb, bila tye cm ner gan afiq..KAWAN je ! tak contack ke ? TAK ! tipu tipu ! tak nak prcye kamu lagie. xmoh suke tgk muka kmu lagi.kmu da bruk cm nenek kebayan je kt hati saya..wekkksss  !
xpe xpe..jaga kmu ennceekk pkwe.. t saya tak moh gan awak lagie bru tw ~! slu ngelak ckp psl ex dia ni.. dua2 tipu ! bencinya ~ sapa ada asid ? (T.T) ~

ok ok..now masa untk sejarah.. huuawaaa ! math math ! npe kmu cucah sgt .. ! hncur la paper 1 saya. grrrrr  !
huuu~
pesanan untuk enncekkk pkwee : wat lagi, kita lak jd sejarah nnt. taw ! beware ! uhhhh ~ ase nak cekik je leher dia.. tgk la nnt. huahua huaaaaaa (gelak jahat )
ok ok.. wish me luck..salam ..    
(✿◠‿◠)   : luar senyumm..dalam membara. hahahhaha !

No comments: