nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Tuesday, September 7, 2010

biarkan saya begini :D

                                                                Assalamualaikum :)

syukran hari ni kita masih dapat bernafas lagi ..

Dalam hidup ni, banyak sangat pengomen,pengkritik, dan pengutuk . yang lazimnya hanya pndang salah orang tu je . ok fine , bukan nak membebel ,cuma nak luah  pendapat. kadang2 orang yang mengutuk ni tak sedar yang dia lebih teruk dari orang yang dia kutuk . Kenapa ye ? ok ok . malas nak ngomel panjang2, hahhaa. 

Ok ,aku kurang cerita pasal diri aku kan ? selalu aku tgk blog2 orang cun je.. aku pnye ? hahha .hampeh ;P
tapi asal simple bagi aku suda ..

ok , bawah ni muka aku .. :D hahaa   
                                                                       hahaha .muuwooxxx :D

Ni pic gan teddy yang saya anggap as may son :) .
sbb pape pon saya suke ckap gan teddy sye , tak kira la hal  sdeh atau suka :D
ada agi bnyak..tapi mals la nak ltk..maluuu ! hahahaha

K ni sedket sbyk tentang saya xD 
 Nama saya Roshanani Bte mat Idrus , saya orang semenyih selangor..lahir kajang.
blood type i dont know. hahhaa . birthday 12.03.1993 :) [123 ! ] hehee

Sorang yang cpt moody and cpt happy lek :D . saya suke pada yang boleh buat saya tersenyum. sye suke potpetpotet.. hahahha . saya suke marah, saya suke makan [tapi susa giler gemoxx !  ]
hahaha . ok la :) 
saya malas tlis manyak2 ... :)
tata all ;D
                                                         


                

No comments: