nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Tuesday, January 18, 2011

hidup baik baik kat sana sayang .. :((

teringat dulu waktu kita baru bersua muka..kau sangat daif..kecil dan tidak berdaya . tangan mu kecil sahaja.
tanpa membuang masa kami ambil kau..dijaga sehingga besar.badan kau yang kurus menjadi gemok dan bulat. sangat manja , baik dan menghibur kan hati..kenkadang kau juga gila.tapi takpe..kau tak pernah menyusahkan kami.

18 . 02 . 2011 . kau pergi meninggalkan kami buat selamanya.. tergamam .. kaget.. baru sebentar  tadi aku dukung kau, belai kau . tapi dalam sekelip mata kau pegi takkan kembali lagi.
sumpah sedih . menangis . 
aku kembali teringat ingat . dulu semalam aku bawak kau keluar rumah . sebab kau asyik nak mengayat si betina anum . kau pandang aku dengan mata yang merayu . tapi tu semua tinggal kenangan.
kau dah takde lagi.
sumpah aku sedih . depan mata kau dilanggar . pecah kepala . aku tak sanggup nak tengok  *lap air mata*
. tapi takpe, kau bagi wariskau yang sangat comel . =)
kau tetap dalam kenangan. 

tapi yang aku tak dapat tahan bila kau mati kat tempat kitaorang jumpa kau . tempat kau datang situ tempat kau terakhir . mengeletek tahan sakit. hmm
sedih amat sekarang 


*setiap pertemuan akan menemui perpisahan .*
*yang hidup pasti akan merasi mati *
 ni waris dia. ;) cumeii... gebu !
si mangsa yang belah kiri ni. ekor pnjg . hurmm ..
selamat tinggal sayang .. 

video
abaikan suara sakit tekak tu . hehe

2 comments:

qaseh elyanas said...

sedihnya bila meow mati dpn mata.... T.T

anyway best blog awak :) jom sggh blog vee & tggalkan jejak/ folo vee..nanti vee folo balik ^_^

Juliana Sanafiah said...

cian u..hrp jgn brsedih..tp kucing u comel la...