nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Thursday, September 16, 2010

mintak tolong pun susah

Assalamualaikum .. ^.^

Okeh . petang tadi aku gan akk nina aku and tunang dia sesaje jenjalan naik keta amek angin petang .si tunang dia si farhan yang bijak pndai ni mengedik2 nak iut jalan yang tak diketahui asal usulnya..
Masuk je jalan tu.. HUTAN beb . haha. bodoh la dia tu..ok la, jalan je la yek ? (0.o)
. jalan punye jalan .. eeh ? ada satu jalan masuk..ke mana ? ke kampung apa tah nama dia.. pelik la ! xingat..  (=.=") 
 
Fuh , nseb bek manusia ada kat situ..ingat kampung kosong ke apa..haish ! hehe . seram gak la.. tapi deme dok pakat tengok kami len macam. apa pasal ? saya pon xtaw nape..tengah pusing2 kat situ, ada sorang minah ni . bawak mto ala ala nenek rempit, xteror mana pon.. ok fine tu first time terserempak .Then ,kita orang tak puas hati..nak tanya budak kecik apa dowang taw.. kang di jawab nye lak . mak saya tak bagi cakap dengan orang yang tak dikenali . ceeii ! hehe ..xpela..safety first ye dak ? (^.^) . pandai adek2 tu ..


Pusing punya pusing .. terserempak g gan nenek rempit ni. tunang akak aku merangkap driver kte owang cube la meminta pertolongan dari dia. bukan nak berhenti . tapi mendengus mcm gorila nak mengamuk . ceettt podah !
dia ingat orang nak ngorat dia latu, dengan mengetap gigi nya yg kuning  tu .*eh ? aku nampak ke ? :p*


ok la..fine , suketi ..kteowang pon mencari jalan pulang dengan sendrinya..hehe . keluar jugak. tapi ni dialog tunang akak aku .  


paan : fuh ! kalau aku duduk kat situ, maw mati aku ! 

hahha . maybe ye kott..sebabnya..kampung giler jauh kedalam. tepi sume hutan. then tu je satu2nya perkampungan .. di mana jalan masuk,di situ la jalan kuarnya. haha . ok ok. habes sesi kutuk2 ni..haiisshh ! pokpok mulut ni..biasa dia ye .. >.O 


comey lagie berok ni taw nenek rempit ! 0.o
 
 

No comments: