nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Sunday, September 19, 2010

puppy love CINTA MONYET

assalamualaikum .. rini tengah dok melyan blur. teringat balik cte2 cinta yang bdoh . haha.
sume org for sure la pnh ada pnglamn bercinta gak kan ? tapi depend la pd someone tu . bagi aku tu sume giler2 punya penglaman.hehe .

Ok , time tu aku baru pindah ke ipoh. mse drjah 3 .. budak2 biasa la.. petang ke taman sambil tangan tak henti dari memegang aiskem.pentang ada duit seposen dua, g la kedai membeli. orang sana panggil sekupang,dua kupang.. mula2 beli blur gak.. apakupang tu pak cik ? haha. giler sengal la kan..
ok ok.. da melalut da nani ni.. (=.=")

Time tu budak2 hingusan lagi.. *cewah,mcm la da tua sngat*  ada hingus kuar main lap je kat baju. zass ! comot2 pon dalam diam diam ada yang menaruh perasaan. !haha. gila ke tak tu.. baru darjah 3 tu..  ha ! besar sungguh aura mu cik nani.. (0,~) *weekksss nk pasan jap*

Tpi saya msih budak yang tak taw pape.. saya tak suka la sebab kena kacau, balik mengadu kat mak ada orang gila asyik kacau. buat bunyik tikus tu. benci !
mak cakap jangan layan.. dia saja saja je tu nak mengacau.

ok la..nseb budak tu mengacau time cuti skola. selidik punya selidik, la..budak asrama upenya..dak skola agama *nama rahsia*;p
fuuhh. ! lega.. tapi time cuti tu ase sungguh rimas ! memekak time ujan ujan menyanyi don uma dgn kwn dia. damn ! hate him~ menganggu hidup aku je.. pergi jauh dari hidup aku weehhh .
perkara ni berlanjutan selama bpe tahun tah. bila aku form1 bru la aku ckp gan dia. asl asyk kcu aku. then dia kata la suke aku la bla bla bla bla..do i care ? (^.~)

Kawan bijak pndai merangkap jiran aku, bagi number aku kat dia. panas ke tak pans.. sialan je.. ;D
dia trus kcu n mengkcu. ok stop ! aku bg dia pluang.. tapi seminggu ke. sorry to say dear, i cant lying my self.. (>.<)* waaa jhat btl ble pkirkan lek*
dia 4 thun tua aku.. aku tak suke la TUA ! aku budak2 lagie..ceceehhh ..


tak sngka... (T.T) ,bila aku tinggalkan dia, dia bkan cm mnusia dlu.dia da xg msjd cm dlu,*sbb uma aku dkt gan msjd,slu la nmpk dia smbil tu usya aku* damn ! haha. 
one day tu, aku g pasa malam..niat hati nak berjalan..cciittt ! aku nampk dia.. tapi taw x dia jadi apa ? da tak cm mnusia.. :( sorry  xsngka smpi ancur kan hdp awk. please stop blame me ! 


dia start merokok, rmbut giler pnjg sampai kalah rambut aku,dia mula minum..apa ni ! bdoh la.. sampai nak minum lak..:( sorry la k.. (T.T) 
sampai skg aku tak tw apa jd kat dia.. tapi dlu ada gak dia kple gan kwn aku. tapi same as me. dia mtk pts, bukan sbb apa.dia syg terlalu obses ! saya sgt takut.. tiap malam dia akn dok dpn uma saya tgk saya.. gila! AYAH SAYA MENGAMUK LA. ! jantan mana tu! xde uma ke !bdoh la..da pts tu pts la..nseb luar pgar. kwn aku lak dlm pagar dia msuk. 
sangat takut kan.. (0.o") ~


dia berhenti dari skola..time saya nak pmr saya nampak dia tumpang skola saya nk mek spm. ok ok ~ saya akan mengelakspt dalam xte matrik tu. hiah hiah *ok itu tipu !* .
muka dia agak cm penganas .. heheh. takut takut ! ;pp

ok ttp pasal dia ~ ouh ya ! ni ada g satu cte *xta npe rjin sgt menaip hari ni*

mse tu saya bru form 2..ya sangat muda. tapi couple dgn budak form 5. ye sangat  gila.. (=.=") 
tapi  bukan bermaksud saya mmg suke dia ! ishhh nani ni.. tak habes2 nak memain je keja dia . (..")
sya couple bukan dengan c dia ! tapi dengan suara dia.. suara dia giler best ! tiap hari akn suh diam nynyi untk saya. haha. ok ok. suara best tak bermakna dia pon handsome ! hahah . muka dia .. ok ok.stop mengutuk.tak baik,tapi saya xleh tahan gelak la bila jumpe dia. so saya akan mengelak jumpa dia.krna saya rasa nak sediakan sebaldi untuk prepare muntah sya. *arrhhggg jahatnya mulut nani ni !* bila jumpa saya akan sentiasa menunduk kan muka sya. mesti dia ingat saya malu malu kucen kann? sbnrnya saya tak sanggup menatap muka nya.. (>.0") dengan speak yang sangt besar dan nerd.berbingkai hitam tebal.dengan misainya yang seperti uncle india dalam movie yang garang2 tu, dengan janggut kambing nya,mata nya yang kuyu ! *errkkkk*

stopp ! jgn dera saya lagi untuk pkirkan dirinya.. *hehe* ok la..saya tak nak jd jahat lagie ;ptak baik taw mulut ni. babap kang.. :8)
lebey kurang cm kiri sekali tu.hehe ;p
              

p/s: segala word yang sengal dan type yang salah, harap buta2 kan mata anda..hehehe..  

No comments: