nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Thursday, October 21, 2010

bila aku nak senyum sampai telinga .boleh ?

Assalamualaikum ^^

ok , sebenarnya aku tak de point nak tulis apa kat blog ni. jadi aku nak merapu meraban boleh tak ? sebab aku tengah happy . hahah. kau tak suke ? lantak ko lerr.. jnji aku nak senyum sampai telinga. agak2 sampai tak bibir aku ? kang jadi lebar semacam cm apa je kang.. mcm donald duck ! hehehe \-.-/ uyehh ! seksi nipis la nanti bibir aku kan ? T__T  bruk la ! xmoh xmoh .
      
ok , semalam hari rabu , hari  ni hari apa ? tak tahu ? bdoh sngt la tu.. .>.<" . meh aku belah otak tu.. mengong sgt. ! hari khmis la..  =B
semalam mcm tak blja je.. al maklum la.. kne buat revision sendri. dah nak spm da . ish ! magkuk ayunn btl . cptnya..ouhh tidak -_____-
bila sampai waktu math , dengan biasanya ckgu aku pon msuk la..msuk2 mtk derma untuk org kurg upaya. kne paksa bagi tu ! lps tu dia umumkan satu kelas berapa kita bagi. ceeiitt ! malu la.. aku bg sikit je. dah la tengah pokai gilerr T__T . nak shopping shawls baru pon xleh !

cikgu aku ni ok taw..tapi otk dia gila gila sangat. sampai kawan aku ckp tak payah layan orang gila. kang kojadi gila.hahhaa. aku tak berapa suka sbnrnya perangai dia.. sebabnya, klu tye something , dia jwb msti jerit2 , mcm 1 batu jauh nya =_____= . pape je..
lagi satu, aku ingatkan apa halnya dia panggil aku, upenya nak ckp apa tah.. tula suka sangat bagi keja kat orang lain. ok ok. hbes sesi mengutuk ok . ptt la math aku mrkh tinggi sgt ! haha. asyk mengutuk je :p
tapi serious la..aku tak suka.. sebab aku blja biar la daripada sikap cikgu tu gak. klu dia semngt gila2 mengajar tu, aku pon smgt nak blja. yang ni.. err sudalah..
aku tak sbr nak tgk vdeo dia ni, ada sorg boy cina kls aku record . hehehe .

nilah expression dalam hati aku dengan sikap dia ^^_?


hari ni pulak. kitaorang ada bengkel perdagangan, chemistry and bm. nseb pergi perd , dpt makan free. hahaa. save duit aku ! =:D  . then dah rezeki kumpulan aku, kitaorg dpt dua hamper . hehe. jadi slps dibahagi kan , dpt la aku tambah makanan ringan aku! kehkeh.. aku tak tawla.. aku minat giler makn mkanan rgn cm ni.. and lagi satu , aku ni mmg muka tak tahu malu nak bagi tahu apa aku rasa. tapi aku rasa syukur la sangat2 sebab dlu mid year aku dpt num 19/38 . mmg sdeh gila2. tapi aku mmg bukan student sc dlu. so kne la  sdr dri. tp trial ni dpt top 10. hehehe :) alhamdulillah =D


                                            i like ! kehkeh

No comments: