nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Monday, October 25, 2010

hari sesi berjumpa doktor

hari isnin ni, hari malas sedunia..betul tak ?klu korang cakap tak, sila tampar muka korang lajulaju ok ?jangan nak tipu. saya ada kuasa super natural ok ?eheh. merepek pulak.
baru baru ni, perasaan nak menulis blog berkobar kobar, tapi bila berjumpa facebook, blog dilupakan. (T.T) ,sori ye my blog, but i love u lor. muahx ! hehe. bukan apa..malu dengan penulisan sendri, tengok blog orang lain mantap mantap je . jadi diri ni terasa rendah diri pulok . *sob*

badan masih tak berapa nak sihat, bila nak sihat pun tak tahulah.heh.
da seminggu lebey, perut asyik memulas je. bila nk pergi skolah lagi susa, time tunggu van la perut ni buat hal. tapi lepas pergi toilet, tak ada apa pun jadi. jahat betul mempermain2 kan aku -__- . jadi terpaksa la kaki ni yang bawak aku *sob* tak, setiap langkah dapat pahalakan ? tapi hari ni aku tak skola pon. heh. malas sikit sebab badan penat sebab semalam ada family day kat sunway lagoon . so ingat nak rehat la. tapi kena pergi klinik pulak jumpa doktor

sampai je klinik, tgk ttp. tengok jam pukul dua . takkan break lagi ? so akak aku suruh tengok notice dia tampal. upe2nya pindah kat blog belakang.nasib tak balik uma balik. kalau tak menghabiskan duit minyak je.heh.dapat number 1128. *gulp* . takpela, redha je, nama pon klinik kerajaan. singet je melayang, daripada 30lebeh tu. maceh jela. ubat pon sama je dia bagi.hehe.bukan kedekut, tapi mesti berjimat yedak ?
masuk jumpa doktor,ckp la sume apa aku rasa, then doktor tu suruh aku amek air kencing. *grr* dlu darah, skg kencing lak. dia takut ada virus kencing. pas pergi makmal, result dia normal. alhamdulillah =)
tapi  mcm2 la ubat dia bagi. huh. nak baik telan je la.

semalam family day, aku rasa tak cm family day, masing2 dok wt hal msing2. tak de pon tego tego.ahhax. apa aku kesa ? ;p. . aku just sempat naik apa tah, yang mcm ada kat fun fair tu, cawan pusing and tomohawk . betul ke tak aku eja ni ? abai kan je.hehee . separuh jugak la nyawa aku melayang naik minatang tomohawk. kuss semangat !

ni ada sikit pic aku nak share .tapi muka aku buruk ye, harap maklum (T.T) . jelez muka orang lain yang memang cantik and comel2 . *dush* !


     burung ni sangat romntic . sebelum akak aku snap pic dia, dia dok berkepit je gan couple dia.


       arnab ni sangat comel . tapi err. dalam gambar mata dia hilang plok. bulu tebal sangat ni


           yang ni, nama dia apa eh ? tapi cumel..hehehe. cm nak bawak balik je .

      yang lain semua ok je. yang tengah tu 'problem 'sikit. *sob*

 yang ni nama dia apa ? aku selamba je panggil burung garuda. haha. besar !

  aku ni pergi mandi ke pergi zoo ? (T.T) .

 ni kat bahagian rama rama. sangat cantik :) hehe. ase nak tangkap je . tapi pic tak dpt tangkap, kecik ,
jadi tangkap pic kteowg je la.haha

 eleh ~



ok . aku tak nak post banyak banyak . nak tengok lebih2 , pergi tengok kat mukabuku saya ok ? ^^.

No comments: