nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Wednesday, February 16, 2011

ei bodoh la manusia ni !

assalamualaikum ~

memalam buta baru nak menghupdate blog. nak kata idea ada.tak pernah ada.cuma bebelan takde makna yang aku tulis. tengah boring yang sangat sangat mengila ni, aku pon berjalan jalan la. jalan dalam blog okey? gila aku nak pergi keluar memalam buta ni.pukul 2 a.m kot. kang tak pasal aku kena lebel gonjeng.
jalan punya jalan . nampak blog sembang kosong.kalau kau bosan,kau masuk kau masuk sini la bhai . memang tak bosan. ni nak hilangkan bosan. tetiba terbaca entry baru 
dia. macam shit segala kata kejian aku nak lemparkan. sebagai manusia yang bertanggungjwab.(ehem ehem) aku rasa sakit hati . sakit sebagai pen tegar kepada haiwan. gila kau tak sayang kucing. kalau dorang nak melintas aku bagi jalan dulu.bukan macam miow aku yang kena langgar depan mata dulu.sob sob :( . apatah lagi nak pukul.

tak paham betol aku dengan manusia yang sakit sangat hati kat binatang ni,.dia ada usik anu kau ke? ha kan da terkasar bahasa ni.yang kau pergi bunuh dorang kenapa? binatang pun ada rasa sakit tahu tak. nanti kau rasa jugak macam mana nyawa kau kena tarik.baru kena batang hidung bongek kau tu.kat  akhirat nanti, kau jawabla depan ALLAH S.W.T . padan muka kau. 
meh layan pic pic ni. sanggup betul manusia ni. 


sumpah sebak gila aku tengok benda benda macam ni. kau hati apa weh. binatang pun ada perasaan. 
anak kucing kau bunuh tu. sedih aku tengok bahgian perut dia. merah sana sini. comel kan. kau buta ke manusia ? kena laknat baru kau taw.
kesian lagi kat mak kucing tu. bodoh. dia jilat badan anak dia. nak anak dia hidup. memang berjuta kali bodoh aku tuju kat kau.

1 comment:

cik goyos said...

sgt sedih~ tergamak btoi..