nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Wednesday, February 9, 2011

PEREMPUAN ZAMAN SEKARANG SEMUA MURAHAN .

Assalamualaikum .

ok dengar tajuk panas je kan .? YA ! memang aku berapi bila ada sekor jantan perasan bagus ni cakap/ tulis macam ni. bila aku cakap mak kau bukan perempuan jugak ke ? eitaw pulak marah kan ! mulut tu jangan kurang ajar . ! kau cakap memang perempuan zaman sekarang murahan . SEMUA ok? aku sangkal kan .
malas nak cakap lebih lebih . sebab aku bukan macam kau . lelaki mulut busuk yang perasan bagus . aku just nak pertahankan hak aku je sebab kau cakap macam tu. sila jangan cakap aku bodoh dan buta. sebab ALLAH SWT bagi aku cukup sifat ! cuma aku kesian dengan lelaki macam kau . 
so kesimpulannya , kau pun akan dapat isteri yang murahan la cama mulut kau .

No comments: