nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Wednesday, November 3, 2010

mereka semua nya comel comel !

assalamualaikum .

dipetang yang aman ni *ceh*
angin sepoi sepoi bahasa meniup rambut rambut ku yang menawan ini.
haha
gila perasan.
tak delah . menda pakcik aku tengah bising tu memesin rumput -__-
bau rumput ni wangi jugakkan ?
nanti nak letak kat badan la.
jadi perfume.
agak agak. kambing lembu terpikat tak dengan saya nanti ?
sebab saya nak jadi mcm snow white jugak.
dicintai oleh haiwan haiwan yang cumel
*berangan kejap*
tapi saya tahu . mereka sume akan lari .
mereka akan berkata kata
bahawa mereka melihat nenek kebaya di hadapan mereka.
(T.T)
hehe
sudah . mengarut ,
entry kali ni nak post pasal haiwan haiwan ok
bukan haiwan yang tak comel tu
mcm p*g
eyeskkss !

comel gila.
rasa nak lastik je dorang ni
haha

er. boleh kasitaw .
ni apa nama dia ?
=.="

mcm tipu je kan ?
heh.

npe comel sangat ni ?
grr grr !

nak curik sekor boleh ?

arrghhh !
*sawan jap *
geget kang !

haha.
lempang kang 
=P



tapi dalam banyak banyak haiwan comey ni
benci dengan musang
jahat ! jahat !
sampai hati dia gigit tengkuk ayam saya .
taw la dia touch .
sedih sangat
sebab gemoks gemoks dan macho . 
maybe dia nak protect kawan kawan dia , dia yang kena
akibatnya mak aku nanges !
jahat musang jahat !
dush !!

malam ni kena tukar tempat tinggal dorang
*bdoh gila ayat ni *
sebab musang gila meroyan tu mesti akan datang lagi !
jahat ! nanti dapat tangkap
aku masak kau jadi gulai.
daging kau aku bagi dekat ayam ayam aku.
wahahaha
*gelak comel +kejam *

dituju khas untuk kau wahai musang jahat !
*kahkahkah*

No comments: