nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Tuesday, November 2, 2010

ouh teringin gila (T.T)

ouhhh . begini rasanya ..hati ku sengsara .
melihat dia. hati ku gundah kerna terluka oleh dia .
ouhh ~
-___________-"
ok . gila sudah petang petang ni . sedih . handphone idaman sudah menjadi milik kepada pakcik pakcik ku . ibu ku juga memilikinya. sudah ku picit picit bahu nya , tapi masih tidak berhasil . hoho .
sungguh tidak ikhlas diri mu wahai cik roshanani =P

tapi syez sedih . harga phone memang tak mahal mana . lima ratus lebih je . tapi hati yang sangat teringin memiliknya amat la bernafsu . haha. bodoh punya ayat .
wahai pakcik , wahai ibu , wahai pakwe , wahai korang , bak la sini , aku nak jugak . kalau tak nanti aku nangis tak henti henti nanti jadi mcm kassim selamat . buta mata aku. (
(T.T)
tak nak lah . nanti tak kawen pulak aku. kahkah .
handphone ni tak la best sangat . tapi aku macm suke gilergiler kat phone ni.
ouh tidak , aku telah digoda . ewah ewah .
bukan kemain lagi ayat aku .
phone ni, entah la.
maybe bagi orang lain nothing special . tapi bagi aku, simple dia la yang menarik hati dan sanubari aku .
aku nak . nak nak !

ouh cyunk  hati ku . bilalah kita akan bersatu . haha
=.="

tapi yang tak best . camera  2mp je .

yang ni x5 . 
kecik sangat . nanti letak merata terus hilang . 



shumel la ^^*


malangnya . phone saya yang putih d atas.
*amek bntal sambil gigit bantal + meraung *
hehe


tata . 

No comments: