nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Saturday, November 6, 2010

bila ketakutan makin menghampiri

23.11.2010





takut tak dengan tarikh kat ats ?
takut tak ?tak takut ?
haah.
buat apa nak takut.
tarikh je pun kan ?
=P

mcm mana nak cakap ea ?
kang korang label aku . BAPAK PEMALAS BUDAK NI!
ok .
aku admit memang aku kurang hadap buku.
come on.
bukan aku tak baca langsung .
tipu la kalau aku rilex .
benda aku da kelam dah.
haha.
aku tahu la korang tak tahu aku cakap pasal apa.
sebab korang da tua !
HAHA
tukan remaja je yang akan mengalaminya.
=P
S.P.M 
tahu ?
kalau korang da lepas.cm ner result korang ?
gempak ke hampas ?
*wahahahaha*
ada penceramah cakap. nak terjaga 8jam untuk study . cmpur kopi dengan madu.
ok .
tak nak buat !
heh.DASAR PEMALAS.

buku lain bukak boleh gak celik mata den ni ha.
tapi sampai je buku kegemaran den yang tak berapa den gemar kan.
tiba tiba je mata ni akan jatuh ke bawah
semakin kuyu .
kuyu.
kuyu.
kuyu
dan 
ZZZZZZZZzzzzzzzzZzzZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZzZZZZZZZZZzZ !

so cm ner ?
dah la subject tu senang gila.
*sila lawan perkataan tu*
chemistry pon sama.
gila azab la aku nak hadap deme deme ni .
(T.T)
*sila menyanyi dalam melodi yang meleleh leleh *
semakin mendekati. tak dapat aku jauhi.
~ouuhhh ~
harus bagaimana lagi .
apa yang dapat aku lakukan.
ouhh ~~
bagaimana caranya untuk aku tangani ?
haruskah aku lempang lempang kertas itu lalu dibuat rocket ,
ouhh ~
sila sila sila la lempang saya.
hahaha
ok
hujan pulak.



zzZZZZZZzzZZZZZZZZzzzZZZZzzZZZZZZzZZZZZZZZZZZzZZZZZZZZZZZZzz !





agogogogogogog chaiyok nani ! yeahh !
you can do it babeh !
dunt wori.
makan kari.
nanti tercirit.

*sila abaikan*


TATA

No comments: