nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Monday, October 25, 2010

Bosan tanpa kata , pening rasa nak tidur .

malam ni aku rasa  hening. hening ke ? baru pukul 8 p.m . hah. mata aku da lalok mcm orang ambik dadah. Eh, aku memang ambil dadah.tapi dalam kuantiti yang sikit la. nak tangkap masuk serenti ? pergi la habaq kat polis. ni amek nombor polis.999. kol cepat.tapi sebelum tu suh dia tangkap doktor tu dulu.hehe. dia yang bagi aku.siap suruh aku makan 3kali sehari lagi tu. heh. tu yang mata tangkap lentok ni (--_) ase nak membute je. heh. tak macam student pun perangai aku ni . tido , bangun , pergi skola. hadap laptop , tido . bangun . makan . heh. patut la aku bijak semacam . bila kesedaran nak menerangi aku suda. study kejap . tido lama. ush !. cm ner nak ubah ye ? -____- *sob*

malam ni aku gan akak aku nak kuar jap. teman dia lepak gan kawan dia kejap. kedai mana aku pon tak tahu .. tapi nanti nak bawak kertas past year spm B.I . agak agak.. sampai pukul berapa aku boleh tahan ? ehe. wait okeh ?

     ni spesis aku lar nieh (T.T)

No comments: