nuff

jangan click !

poll

depan rumah

nuff

Wednesday, October 27, 2010

kebencian

  buat cerita ? ala..saya tak berapa pandai la..saya ni kena ada mood.kalau mood tu ada, sampai berpuluh page pon saya boleh postkan..tapi sekarang orak agak baron . sebab apa ? sebab add math ! grrr ~ geget kang add math ni (T.T) .

semalam aku pergi beli barang barang nak prepare pakai masa hari graduation day nanti. kat UKM bangi. wah , bapak semangat aku ni. heh. aku tak beli banyak mana , just selendang dengan dengan skarf . tu je pon . kasut pulak aku rembat je lah adik aku punya. haha. tak der kejadahnya nak beli high heels tu. weekss~ ehe~
beli dua menda alah tu pon da 20hinget ~ benci aku . shawl 12. menda kosong je.  skarf 8.ok la gak. uh ! ikut hati tak moh pergi (T.T)
tak pandai la nk dress up cm orang lain. dorang boleh la cun, lawa, comel. aku apa ada ? habuk pon tarak .

semalm lepas pergi tesco ,pergi the store jap. mula mula masuk je dah ada da bunyi jantan gatal miang gila ni. tersiul siul memekak kat  telinga aku ni. akak and pakcik aku selamba je. tapi aku memang pantang , bagi aku orang mcm tu tak ada adab . dah la pekerja kat situ. betul betul kurang aja la. dah luar dari tempat tu pun still wat bunyik tikus tu. huh. sekali aku pandang belakang. aku tengok je muka dia. TAK HANDSOME ok . muka dia diibaratkan duduk kat bawah matahari 24 jam non stop ~ so paham paham la apa aku nak maksudkan.

bukan maksud nak menghina ciptaan ALLAH SWT. tapi memang perangai dia macam tak da adab. ni siap gelak gelak lagi. macam kutuk kutuk kitaorang lagi. mentang mentang aku tak cantik ! ko pon tak handsome ! -____- ' / . so aku lepas aku pandang dia.. aku sound tepat bertepek kat muka dia. ala ala mak tiri gitu . oi ! mulut tu boleh diam tak ? nak bekerja ke nak mengatal ? memekak je . 




                                         

                                              takut tak  ? garang nieh ! heh.




aku punya sikap ni . aku pon tak tahu mcm ner nak cakap. yang penting aku tak suke hipokrit. orang ramai cakap aku ni lembut . lembik . tapi tak per. aku hanya senyum dan mendengar je. sebab aku je tahu sapa diri aku sebenarnya .orang boleh menilai kita , kalau dia tahu siapa sebenarnya kita ni. so aku nasihatkan, jangan judge someone tu dari luaran je ok ? dan yang paling penting . SENYUM SELALU  ! haha. nasihat yang gila skema. aku pon nak  muntah dengar eh. =P

No comments: